10 december 2012

Samenwerken


De enige met wie ik kan samenwerken is mijn lief. Met de rest van de wereld kan ik het niet. Waarom niet? Omdat ik niet wil. Ik denk altijd dat ik het beter kan dan een ander en negenennegentig van de honderd keer ís dat ook zo.

Gelukkig heb ik een baan waarin ik nauwelijks hoef samen te werken. Alles wat onder de noemer samenwerken kan worden weggezet, voelt voor mij niet als zodanig, omdat de ketenpartners altijd vanuit hun taakomschrijving doen wat er gedaan moet worden en dat is niet hetzelfde als ik moet doen. Thank God!

Nee.. als je mij aan het samenwerken wilt zien, moet je me laten klussen samen met mijn lief. De te klaren klus is helder, evenals wie wat doet. Zonder al teveel woorden ondersteun ik hem en doe ik wat er in mijn macht en kracht ligt. Ik zou zo zijn personal assistent kunnen worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten